saadehistory.blogg.se

En Saadehistoria ♥

Saadeblogg ♥

Publicerad 2012-08-22 16:12:18 i Allmänt

Hej alla Saadefreeak  ♥ ♥ ♥
Den här bloggen drivs av en tjej på snart 14 vårar a big saadefan vill säga.
Har sett honom tre gånger i mitt liv ,jag var på han när han kom till gatufesten2011, ingallerian 2011 o Annexet 2012  ♥ ♥
Den här bloggen kommer jag skriva som en novell\historia om EricSaade och kanske även lite annat smått o gått.
Jag uppdaterar när jag har tid ork och lust ,desto mer kommentarer pepp och respons jag får desto mer bloggsugen blir jag,
Driver även en annan blogg som jag har med Mickis som heter http://www.kikefoz.devote.se/ läs även den.
 
Btw om ngn vet hur man fixar in header här på blogg.se så skulle jag vara glad om den ville hjäpa mig :D
 
Xoxo Embliiz :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela